Najczęściej zadawane pytania

1. Jak często jest nowa dostawa towaru?

Nowa dostawa jest raz lub dwa razy w tygodniu najczęściej w sobotę.

2. Jakie formy płatności stosowane są w sklepie?

W sklepie klienci mogą płacić gotówką, kartą kredytową (Visa, VISA ELECTRON, MasterCard, MasterCard Electronik, VPay, Maestro, PolCard, B Bis, Diners Club International, American Express - Tylko w sklepie w Jastrzębiu), przelewem - dla stałych klientów oraz na raty.

3. Jakie dokumenty są wymagane do zakupów ratalnych?

Przy zakupach ratalnych trzeba okazać się przede wszystkim dowodem osobistym, zaświadczeniem z zakładu pracy o zatrudnieniu, w przypadku rencisty decyzją o przyznaniu renty i ostatnim odcinkiem renty. Od osób prowadzących własną działalność wymagane jest zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, ostatnie opłaty na ubezpieczenie, w przypadku osoby prowadzącej gospodarstwo rolne zaświadczenie z gminy i odcinek od opłaty ubezpieczenia krus.

4. Czy można odebrać towar poza godzinami otwarcia sklepu?

Tak, jeśli wcześniej zostało ustalone ze sprzedającym.

Filtruj wyniki
Zastosuj wybrane filtry
Masz pytania? Napisz do nas
Dane przetwarzane będą zgodnie z Polityką prywatności sklepu
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka Prywatności
logo holandmebel.pl
Holand-Mebel (siedziba główna)
Jastrzębie 48, 87-322 Jastrzębie

pn-pt: 10.00-18.00
sobota: 9.00-16.00
niedziela: 13.00-17.00
każda niedziela w Jastrzębiu czynna oprócz świąt

Holand-Mebel (filia)
Dylewo 2, 87-500 Rypin

poniedziałek-sobota 9:00-18:00
tylko w niedzielę handlową: 9:00-18:00 oprócz świąt

Projekt i wykonanie asmedia.pl.
Wszelkie prawa zastrzeżone. holandmebel.pl 2025